BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

iklan~

Saturday, June 26, 2010

post pertama

assalamualaikum wrh wbt..
penubuhan blog ini bukanlah bersifat peribadi untuk kegunaan saya sendiri tetapi tempat untuk sama-sama kita menulis tentang kehidupan kita di kmns sebagai seorang pelajar sains hayat..maka untuk kali pertama,saya dengan segala rasa rendah diri dan memohon simpati (ye ke nih) memohon anda menjadi salah seorang penulis dalam blog ini..apa yang anda perlu lakukan ialah tinggalkan email anda dalam ruangan komen(pandangan) di bawah entri ini..setelah itu saya(admin) akan hantarkan invitation untuk menjadi author dalam blog ini..jadi selalulah kita membuka inbox kita supaya mesej daripada blogger.com tidak terlepas pandang..apabilapenulis blog ini menjadi lebih daripada seorang,maka saya akan tunjukkan cara penulisan dalam blog ini..harap semua ahli H3P8/bekas dapat mengambil perhatian dan sudi menjadi penulis dalam blog ini..segala perhatian dan komitmen saudara/ri amatlah saya harapkan...

3 pandangan:

Anonymous said...

aku nak join blog ni tapi mcmne ea..dh pening kepala aku memikirkan jalannye hehe -nadia-

Anonymous said...

aku nak join blog ni tapi mcmne ea..dh pening kepala aku memikirkan jalannye hehe -nadia-

izzati nurshakira said...

huuhu....