BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

iklan~

Thursday, November 25, 2010

anda dilantik menjadi admin,tahniah ye~

maaf,aku tak perasan post yang kau tulis tu bihah~jadi bila haziq tulis baru aku perasan ade dua post,baru aku perasan post yang kau tulis tu..jadi dengan rasa rendah hati dan bangganya(dua perasaan tau),aku menaikkan pangkat anda daripada author kepada admin of this blog,atas rasional yang saya rasakan perlu atas dasar kesibukan saya sebagai med-student..haha(bukan mad-student ye)...jadi aku nak share la jugak macam haziq tu,cerita kat sini yakni mesir~

****************************
alkisah,maka bermulalah cerita aku kat bumi kinanah ni..sebagai pelajar,aku nak cerita la pasal pembelajaran...kuliah kau kat sini berjalan 6jam selepas subuh,sempat la tido2 dulu,tapi aku memilih untuk stadi lah ye,sila percaya kalo korang rasa otak orang dah mereng..haha..kuliah aku 6hari seminggu,7jam sehari,tu la yang aku kate bz tu..haha..

pastu kuliah sahaja,takde la omwek ke,tutorial ke,lantak ko la nak stadi ke x,kalo fail jangan tanya aku,tu yang selalu nampak aku on9 tu,jangan tanya pukul berapa aku on9,sebab aku tak mampu nak on9 waktu malaysia~..

jadi haritu aku ade la pergi jaulah atau percutian,haha..jangan jeles,..lawatan dong,kau pergi la ke tempat keajaiban dunia tu..jadi aku nak kongsi la gambar-gambar aku lawatan..

err...aku malas la nak upload gambar pelik merapu tu,jadi korang bukak la sendirik album gaulah magganah aku kat facebook(pastikan anda sudah on9 facebook sebelum klik supaya tak jadi masalah bila nak bukak album tu nanti)...dan kalau korang nak tengok gambar pintu kuliah aku,boleh bukak dan explore la wall photos aku tu..tapi mungkin korang akan jumpa gambar yang pelik merapu la sebelum jumpa gambar tu..

jadi aku dah kongsi pengalaman aku kat mesir ardhul kinanah ni,cuma yang aku sedih,sistem dia boleh cakap macam taix jugak la,lembab gila,visa aku dah lama dah mati,tapi mungkin akhir taun nanti baru renew visa sebagai visa pelajar~haha..err,pakcik polis,tengok tu,ade orang nak merusuh tu..haha

jadik kalo aku ade mase nanti aku tulis lagi ye,korang jangan menunggu la ye..
p/s;bihah,aku dah update,aku pun bosan tengok korang senyap,bila lak budak lain ,kuliah kita nak join?

0 pandangan: